Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner | AMU-kursus i København

Samtaler og kundetyper i kundekontaktfunktioner | AMU kursus

Mål med kurset

Du lærer at identificere kundetyper og gennemføre forskellige typer telefonsamtaler med anvendelse af grundlæggende samtaleteknik, dvs. anvendelse af korrekt stemmeføring, intonation, lytteteknik samt korrekt telefonetikette. Efter kurset kan du anvende korrekt spørgeteknik med henblik på at styre telefonsamtalen effektivt.

Kursustype

AMU-kursus, efteruddannelse

Målgruppe for kurset

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder med kundekontaktcenter funktioner.

Specielle oplysninger om kurset

Uddannelsesbevis udstedes af uddannelsesinstitutionen til de deltagere, som efter underviserens vurdering har gennemført uddannelsen med tilfredsstillende resultat.

Varighed af kurset

2 dage

Minimum antal deltagere

20

Kviknr. 47248

Tilmelding

Onsdag d. 08/11-2017 - Torsdag d, 09/11-2017 - Klokken 08.10-15.30

Er du i arbejde

Tilmelding til kurset via efteruddannelse.dk

er du i arbejde

Skal du rekvirere en AR237-tilmeldingsblanket ved at sende en mail til tilmeldinger@remove-this.brock.dk

Fakta

  • Pris for kursister der ikke tilhører AMU-målgruppen: Klik på linket herunder og skriv AMU-nummeret i søgefeltet. Klik her
  • Ledige med ret til 6-ugers jobrettet uddannelse: kr. 0
  • VEU (løntabsgodtgørelse): kr. 679,20 pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.
  • Vil du søge om specialpædagogisk støtte? Klik her
  • Info om VEU: Klik her
    Tilhører du AMU-målgruppen?
  • Klik her for liste. Uddannelser på Dunniveau 0-4 falder indenfor AMU-målgruppen
  • Du vil modtage besked om, hvorvidt kurset afholdes ca. 7-14 dage før kursusstart. Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte kursussekretæren for kurset på tlf. 3341 9162
  • Pris 216,00 kroner