Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen | AMU-kursus i København

Konflikthåndtering for salgsmedarbejderen | AMU kursus

Du lærer at håndtere vanskelige kunder ved at anvende teknikker til konflikthåndtering. Du kan med kendskab til kropssprogets betydning forbedre situationen i forhold til opstået konflikt i kundesituationer.

Du kan klare vanskelige kundesituationer gennem brug af konstruktive kommunikationsværktøjer.

Du kan genkende forskellige kundetyper og forstå, hvordan de skal tackles i forhold til god kundeservice.

Du kan, ud fra kendskabet til egne styrker og begrænsninger, vurdere hvornår en konflikt er uundgåelig og kender teknikker til at håndtere konflikter, der ikke umiddelbart kan løses.

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod AMU-målgruppen. Dvs. personer med en uddannelsesbaggrund til og med erhvervsuddannelsesniveauet.

Specielle oplysninger

Der udstedes kursusbevis efter gældende regler.

Vi forbeholder os ret til ændringer af lovmæssig art.

Varighed af kurset

1 dage

Minimum antal deltagere

20

Kviknr. 45389

Fakta

  • Pris for kursister der ikke tilhører AMU-målgruppen: Klik på linket herunder og skriv AMU-nummeret i søgefeltet. Klik her
  • Ledige med ret til 6-ugers jobrettet uddannelse: kr. 0
  • VEU (løntabsgodtgørelse): kr. 679,20 pr. dag pr. fuldtidsansat i AMU-målgruppen.
  • Vil du søge om specialpædagogisk støtte? Klik her
  • Info om VEU: Klik her
    Tilhører du AMU-målgruppen?
  • Klik her for liste. Uddannelser på Dunniveau 0-4 falder indenfor AMU-målgruppen
  • Du vil modtage besked om, hvorvidt kurset afholdes ca. 7-14 dage før kursusstart. Har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte kursussekretæren for kurset på tlf. 3341 9162
  • Pris 108,00 kroner